سرویس کار پله برقی

سرویس کار پله برقی


گروه پایدار با سال ها تجربه در زمینه نصب، راه اندازی، تعمیر و سرویس انواع پله برقی ارائه دهنده خدماتی جهت افزایش کارایی و بازده این سیستم ها می باشد. مهندسین مجرب تیم پله برقی پایدار با توجه به گذراندن دوره های بین الملی تعمیر و نگهداری این سیتم ها می توانند مشکل در سیستم را در کمترین زمان تشخیص و اقدام به تعمیر آن نمایند. سرویس کار پله برقی در مرحله اول به بررسی و آزمایش دستگاه پرداخته و در صورت وجود هر گونه مشکل در سیستم اقدام به تعمیر قطعه مورد نظر می نماید.

   از جمله وظایف سرویس کار پله برقی تیم پایدار، سرویس دوره ای پله برقی به صورت ماهانه، سه ماهه و شش ماهه و همچنین ثبت گزارش کارکرد سیستم می باشد. در صورتی که سرویس کار متوجه کوچکترین ایرادی در سیستم مکانیکی و الکترونیکی دستگاه شد موظف به تعمیر قطعات آسیب دیده خواهد بود. با توجه به دانش روز و تجربه کاری سرویس کاران تیم پایدار، قطعات حدالمقدور تعمیر شده و تعویض نخواهد شد. اما در صورت از بین رفتگی کامل قطعه ای خاص، با استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت اقدام به تعویض و نصب قطعه مذکور می نمایند.

ما یک برنامه سرویس و نگهداری را با توجه به نیاز شما ارائه می  دهیم. همچنین متخصصان تیم پله برقی پایدار می توانند یک برنامه ارزیابی سفارشی را برای شما به صورت خاص تنظیم نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.