تعمیرات کولر گازی

 

تعمیرات کولر گازی


مدیریت آسیا سرویس  در راستای ارائه ی خدمات بهتر به کاربران و مشتریان عزیز ، کارگاه های تعمیرات تخصصی کولر گازی راه اندازی نموده است. امتیاز ویژه آسیا سرویس استفاده از ابزارآلاتی است که منطبق بر استانداردهای بین‌المللی تعمیرات کولر گازی خریداری و در اختیار کارشناسان این مرکز قرار داده است. ابزارآلات این مجموعه بر اساس اصول طرح شده از سوی کمپانی های مطرح کولر گازی خریداری شده‌اند تا بالاترین سطح سازگاری با دستگاه‌ها را برخوردار باشند.

   با بهره‌مندی از این تجهیزات تعمیرکاران آسیا سرویس توانسته اند تمامی عملیات مورد نیاز جهت پیاده‌سازی تعمیرات حرفه‌ای انواع کولر گازی را انجام دهند. مدیریت مرکز تعمیرات آسیا سرویس به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیرات خود تمامی عملیات اجرا شده در این سازمان را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهند که خدمات ارائه شده در آسیا سرویس به بهترین و بالاترین کیفیت ارائه می‌گردند؛ چنانچه به اذعان بسیاری از همکاران نیز، این مجموعه یکی از پیشروترین و بهترین مراکزی است که در زمینه خدمات تعمیرات کولر گازی مشغول به‌ فعالیت است.

سرویس اسپیلت و انجام تعمیرات تخصصی اسپیلت بخشی از خدمات ارائه شده  در آسیا سرویس می‌باشد . تمامی این خدمات  توسط کارشناسان و مهندسان زبده این مجموعه و مبتنی بر اصول و استانداردهای جهانی انجام می‌پذیرند.

  تعهد به سرویس اسپیلت در دوره‌های مشخص و سیکل‌های معین سبب می‌گردد تا ضمن پیشگیری از برخی خرابی‌های این دستگاه، میزان مصرف انرژی برق توسط این دستگاه‌ها به حداقل میزان ممکن برسد. سرویس اسپیلت و گردگیری‌های دوره‌ای این دستگاه، ربطی به شرکت سازنده و کیفیت محصول نخواهد داشت و انجام آن برای تمامی برندهای اسپیلت موجود در بازار به ‌ویژه در فاصله‌های زمانی معین، ضروری خواهد بود. عدم سرویس اسپیلت در دوره‌های زمانی مشخص، ضمن افزایش استهلاک قطعات و کاهش کارآیی دستگاه، سبب افزایش مصرف برق و بروز خرابی در این دستگاه می‌گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.