سرویس هفتگی پله برقی

سرویس هفتگی پله برقی


    پله برقی در اماکن عمومی بیشترین نقش را در جا به جایی افراد دارد. پله برقی ها در فروشگاه ها، ساختمان های تجاری، فرودگاه، ایستگاه های مترو و بسیاری از مکان های مشابه کاربرد دارند. این سیستم ها بر اساس کاربری به سه دسته پله برقی های تجاری، نیمه تجاری و غیر تجاری تقسیم بندی می شوند که انتخاب هر کدام بر اساس محیطی که قرار است در آن نصب شوند انجام می گیرد.

سازه اصلی پله برقی ها معمولا به صورت یکپارچه ساخته شده و شامل گیربکس، موتور، سیستم ترمز، پله، زنجیر پله، دستگیره و سیستم الکترونیکی است. سیستم هایی با چنین کاربری به صورت مدام در حال استهلاک بوده و نیاز به مراقبت و نگهداری دارند.

    شرکت پایدار پیشرو در فروش، تعمیر و سرویس انواع پله برقی بوده و در این مسیر از تکنولوژی های روز برای ارتقاء سیستم پله برقی ها بهره می برد. علاوه بر آن گروه پله برقی پایدار با بهره گیری از مهندسان مجرب و مسلط به آخرین تکنولوژی های روز در امر نصب، تعمیر و سرویس پله برقی توانسته به یکی از معتبرترین شرکت های فعال در صنعت پله برقی بدل شود.

    پله برقی از جمله دستگاه هایی است که به صورت مستقیم مورد استفاده مردم قرار می گیرد، در نتیجه سرویس و نگهداری آن برای حفظ سلامتی افراد و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی ضروری خواهد بود. بعلاوه، سرویس دوره ای و منظم پله برقی می تواند ایرادات سیستم را قبل از خرابی قطعات مشخص کرده و قبل از ایجاد هزینه های اضافی آن را بر طرف کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.